Vanliga frågor

Har du en butik du kan fysiskt besöka?

Nej, vi har inte fysiskt utlopp i Sverige.

 

Leverera dig över Sverige?

Ja, vi levererar över hela Sverige. Frakt kan variera från plats till plats.

 

Kan alla köpa varor med dig?

Ja, vi säljer till företag, kommuner, privatpersoner och alla andra som är intresserade av våra produkter.

 

Är det möjligt att hämta varor själv?

Nej, vi inte äger rum för leverans i Sverige.

 

Jag har fått påminnelser, men betalade fakturan. Vad ska jag göra?

Om du har betalat fakturan och används KID nummer, då kan du ignorera påminnelsen. Om du har betalat med KID, men med ett meddelande till Internetbank ska du skicka ett mail till oss och ange ditt kundnummer / namn och datum du betalat, då du kommer att höra från oss.

 

Jag agror mitt köp på nätet, vad gör jag?

Du kan häva köpet efter tillbakadragandet lagen. Produkten måste vara oanvänd och returneras i samma skick och i originalförpackning. Vänligen kontakta oss via telefon eller e-post så hjälper vi dig.

 

Hur snabbt levererade varor?

Varor som finns i lager skickas 1-3 dagar efter beställning. Om det tar längre tid, vi kommer alltid bästa för att informera om detta.

 

Jag väntar på ett paket, hur vet jag när det går framåt på posten?

Posten skickar varningar när paket pågår och när det går framåt på postkontoret. Du kommer att meddelas via SMS, e-post eller brev.

 

Har du säljer varor till Svalbard och utomlands?

Ja, men det beror på produkten. Svalbard och Danmark är normalt inget problem. Vänligen kontakta oss via telefon eller e-post för att boka i detta fall. Vi tar hand om mammor behandling så länge varorna levereras utomlands eller på Svalbard.

 

Jag har inte fått någon orderbekräftelse, vad hände?

Ibland orderbekräftelser hamnar i lådan till mottagarna. Se om det har hänt i ditt fall. Om du inte kan hitta något där, bör du kontakta oss via e-post eller telefon.

 

Visade priser exkl. eller inkl. moms (moms) i nätbutiken?

Produkter som ska visas med både artiklar. Moms. och inkl.mva.

 

Jag har fått ett brev med posten om att jag har varit kredit kontrolleras av dig. Varför?

När kunderna betalar fakturan är kreditkontroll del av din rutin.